Căutăm colegi prietenoși, organizați, implicați și dornici să învețe zi de zi.
Sarcini și responsabilități
- Se contactează potențialii pacienți prin telefon pentru a le prezenta serviciile clinicii.
- Se identifică nevoile și cerințele pacienților pentru a le oferi soluții personalizate.
- Se înregistrează și se actualizează informațiile despre pacienți în programul de lucru.
- Se colaborează cu echipa pentru a atinge și pentru a depăși obiectivele lunare.
Mediu de lucru și beneficii
- Oferim beneficii financiare pe măsura sarcinilor și responsabilităților.
- Suntem recunoscători pentru munca, efortul și timpul extra, iar orele suplimentare se plătesc.
- Credem în perfecționarea continuă și oferim un mediu de învățare definit și susținut de o echipă de profesioniști și de instrumente de formare dedicate.
- Avem implementat un proces de lucru la care te vei integra rapid, iar pentru asta vei avea alături o echipă cu experiență care va contribui activ la participarea ta în clinică.
- Lucrăm cu obiective și muncim indidividual și în echipă pentru îndeplinirea acestora. De aceea îți oferim o serie de indicatori de performanță și un sistem de bonusare ce vor determina creșterea ta profesională.
- Vei avea oportunități de creștere profesională bazate pe acțiunile, nevoile și proiectele clinicii (noi responsabilități, funcții și posibilități de creștere financiară).
- Investim în confortul colegilor și pacienților noștri, așa că vei regăsi la noi condiții premium de lucru într-o clinică modernă.
Trimite-ne CV-ul pe adresa hr@dentalelite.ro, menționând la subiectul emailului „Operator Call Center Medical”.