Servicii

IMPLANTOLOGIE

Un implant ar trebui garantat 10-15 ani, așa că feriți-vă de medicii care spun că implanturile puse de ei vor rezista pentru totdeauna!

ESTETICĂ DENTARĂ ȘI FACIALĂ

Această specializare se adresează pacienţilor care-şi doresc dinţi sănătoşi, cât mai armonizaţi cu fizionomia lor şi, nu în ultimul rând, cât mai albi.

TRATAMENT LA MICROSCOP

Orice tratament endodontic ar trebui realizat la microscop pentru a putea obține o preparare tridimensională completă a canalelor radiculare.

PROFILAXIE ȘI PREVENȚIE DENTARĂ

Profilaxia reprezintă prevenirea îmbolnăvirii dentare, dar și prevenirea complicațiilor în cazul afecțiunilor deja existente.

STOMATOLOGIE PENTRU COPII ȘI ADOLESCENȚI

Pedodonţia sau stomatologia pediatrică este ramura medicinei dentare care se ocupă atât cu tratamentul specific al dinților temporari (dinților de lapte), cât și al dinților permanenți tineri.

ORTODONȚIE SI ORTOPEDIE DENTOFACIALĂ

Ortodonția, e bine de știut, este partea stomatologiei ce se ocupă de alinierea și armonizarea poziției dinților pentru a obține o ocluzie (mușcătură) echilibrată și corectă.

ENDODONȚIE

Endodonţia este specialitatea care se ocupă cu tratamentul canalului radicular şi reprezintă baza stomatologiei, deoarece durata de viaţă a dintelui depinde în…

PROTETICĂ DENTARĂ

Protetica dentară se ocupă cu înlocuirea dinților, atunci când ei lipsesc, prin proteze fixe, semi-mobile (scheletelate) și proteze mobile.

RADIOLOGIE DENTARĂ

Clinica noastră este dotată cu aparatură de ultimă oră în domeniul radiologiei.

CHIRURGIE

Tratamentele efectuate de un chirurg sunt diverse, depășind aria de competență a medicului stomatolog, încadrându-se în chirurgia medicală.

PARODONTOLOGIE

Bolile parodontale (“parodontoză”) sunt afecţiuni ale gingiei şi osului alveolar, precum şi ale ligamentelor ce susţin dintele în alveolă.

PROGRAMEAZĂ-TE

Ai o urgență stomatologică? Programează-te printr-un apel telefonic sau scrie-ne pe e-mail!