Clinica Dental Elite este momentan închisă pentru
prevenirea răspândirii virusului COVID-19.
Vă mulțumim pentru înțelegere, revenim cu vești în curând.

Chirurgie

Tratamentele efectuate de un chirurg sunt diverse, depășind aria de competență a medicului stomatolog, încadrându-se în chirurgia medicală.

CHIRURGIA DENTARĂ SE ÎMPARTE ÎN:
  1. Chirurgia oro-maxilo-facială este acea diviziune a medicinii dentare care se ocupă de toate afecţiunile cavităţii orale ce au nevoie de tratament chirurgical. Este o ramură medicală complexă care îmbină chirurgia estetică (corectarea surplusurilor ţesuturilor şi anomaliilor dento-maxilare) şi chirurgia oncologică (extirparea tumorilor intraorale, îndepărtarea chisturilor). Chirurgia buco-maxilo-facială se realizează de cele mai multe ori la spitale specializate, cu internare, fiind nevoie de asistență permanentă a personalului medical.
  2. Chirurgia dento-alveolară este o specialitate a medicinei dentare ce se poate practica în cabinetul/clinică de stomatologie şi care se ocupă cu studiul, prevenirea şi tratamentul inclusiv chirurgical al afecţiunilor dento-parodontale. Dintre aceste tratamente stomatologice enumerăm mai jos pe cele mai uzuale (manopere ce se vor putea realiza din luna APRILIE în deplină siguranță și la noi în clinică):
    • Implanturi dentare • Sinus Lifting (intern sau extern)

• Augmentare osoasă de creastă alveolară cu os artificial sau autogrefă (adiție de os)

• Extracție dinți incluși intraosos sau submucos (cei mai frecventi sunt „molarii de minte”)

• Rezecții apicale

• Tratament cu membrană PRF

• Închidere comunicare oro-sinusala imediată

• Extirpare formațiuni tumorale benigne cervico faciale (nev pigmanetar reliefat, papilom etc.)

• Excizia de formațiuni tumorale benigne (epulis like, papiloame)

• Excizie formațiune tumorală benignă odontgena maxilar superior sau inferior

• Frenectomie / frenoplastie / frenotomie

• Chistectomie